Publikováno: 12.listopad 2012
Únorový koncept modelu Honda CR-V se představil v únoru, od té doby nějaký čas uběhl. Ovšem rozdíly oproti sériové verzi nejsou nějak viditelné.
Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.
Podoba nové Hondy CR-V už je oficiální. Překvapení se nekoná, protože vypadá přesně jako starší koncepty. Pokud byste vedle nové generace postavili tu starou, zjistili byste, že je nový model o 5 mm kratší, zkracovalo se i na výšku, protože je nový model o 30 mm nižší. Blíže zemi se posunuly sedadla, zadní klesla o 38 mm, ty přední o centimetr. Interiéru by to ale uškodit nemělo, na první pohled vypadá prostorně a kvalitně, a nemá být ošizený, jako verze pro americký trh.
Motory budou zpočátku na výběr jen dva. Dvoulitrový benzín i-VTEC o výkonu 155 koní a prodávanější 2,2 litrový turbodiesel i-DTEC s výkonem 150 koní a točivým momentem 350 Nm. Příští rok doplní paletu naftová jedna-šestka o objemu 1.6 litru s výkonem 120 koní. K dipozici bude s pohonem předních, nebo všech kol.